کسی که خدا انیس اوست هیچ وقت تنها نمی ماند

نکات خوب

درباره نکات خوب می نویسم

۴۷ مطلب در تیر ۱۳۹۱ ثبت شده است

دخترانی که به ما مراجعه می کنند معمولا می گویند تمام دخترهای زیبای دانشگاه ما ازدواج کرده اند و ما چون زیبا نیستیم بیشتر آرایش می کنیم تا از این طریق بتوانیم توجهات را به خود جلب کنیم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۹
رضا ظریفی
متاسفانه در حال حاضر برخی الگوهای غربی علاوه بر حضور در روند زندگی در طلاق ها نیز پدیدار شده است، از جمله گرفتن جشن طلاق همچون مراسم عقد و عروسی که این الگو برداری محض از طلاق در برخی کشورهای غربی است.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۶
رضا ظریفی
ماجرای این واقعیت تلخ از آن جا آغاز شد که مردی با تسلیم شکوائیه ای به قاضی شورای حل اختلاف گفت:   Phaldhari kabab veg sheek Kabab
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۳:۱۱
رضا ظریفی
آخرین باری که کسی از شما تعریف کرد چه عکس‌العملی نشان دادید؟ وقتی یکی از دوستان، همکاران یا استادتان آمد و جمله خوبی درباره شما گفت و از شما تعریف کرد شما چه کردید؟ شاید گفته باشید. نه بابا این لباسا که خیلی قدیمی هستن...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۳:۰۰
رضا ظریفی
اینجا مدرسه اپل است، در اینجا قرار است تمام رازهای موفقیت و بزرگ شدن این سیب گاز زده از زبان یکی از نزدیک‌ترین همکاران استیو جابز برای شما نقل شود تا شاید بتوانید جابز آینده باشید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۴۶
رضا ظریفی
در عین حال که تابستان برای بسیاری از افراد فصل تفریح و شادی به حساب می‌آید، می‌تواند بیماری‌های عفونی گوارشی زیادی را در پی داشته باشد   برترین ها: فصل تابستان آغاز شده؛ مدرسه‌ها تعطیل می‌شود، خانواده‌ها به مسافرت می‌روند و فعالیت‌های بیرون از خانه دوباره باب می‌شود. اما باید توجه داشت، در عین حال که تابستان برای بسیاری از افراد فصل تفریح و شادی به حساب می‌آید، می‌تواند بیماری‌های عفونی گوارشی زیادی را در پی داشته باشد؛ زیرا با ازدیاد مصرف میوه، سبزی، بستنی و آبمیوه در این فصل و بالا رفتن دمای هوا، میکروب‌ها با سرعت بیشتری تکثیر می​شوند، بنابراین لازم است که در این فصل شیوه انتخاب و مصرف مواد غذایی‌مان را تغییر دهیم تا تابستانی خوشگوار داشته باشیم!
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۴۲
رضا ظریفی
زن و شوهرها از چه ترفندهایی برای اذیت کردن همدیگر استفاده می کنند؟ چطور می شود این روش ها را تمام کرد؟ زن و شوهرها از چه ترفندهایی برای اذیت کردن همدیگر استفاده می کنند؟ چطور می شود این روش ها را تمام کرد؟  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۳۵
رضا ظریفی
معاون امور مجلس رئیس جمهور تصمیم امروز هیئت دولت را درخصوص ساعت کار ادارات در ماه مبارک رمضان اعلام کرد. واحد مرکزی خبر: معاون امور مجلس رئیس جمهور تصمیم امروز هیئت دولت را درخصوص ساعت کار ادارات در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۳۳
رضا ظریفی
امروز بدون ورزش نمی‌توان زندگی کرد، همان‌طور که نمی‌توان بدون عمو پورنگ، امیرمحمد و آقای روشن‌پژوه زندگی کرد.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۱ ، ۱۲:۲۶
رضا ظریفی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۱ ، ۱۹:۰۶
رضا ظریفی