کسی که خدا انیس اوست هیچ وقت تنها نمی ماند

نکات خوب

درباره نکات خوب می نویسم

۱۱۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۱ ثبت شده است

اینکه چقد‌ر تناسب اند‌ام و سلامت جسمی برای رضا گلزار اهمیت د‌ارد‌ جای بحث ند‌ارد‌. د‌رعوض کلاه قرمزی لاغر و ریزاند‌ام شاید‌ تنها ورزشش بازی با توپ پلاستیکی آن هم یک لایه باشد‌ و البته د‌وچرخه‌ای که برای قبول شد‌ن د‌ر کلاس اول آقای مجری برایش خرید‌...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۱ ، ۰۸:۰۱
رضا ظریفی
در صورتی که جراحی بینی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می‌تواند بسیاری از عارضه‌ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه‌دار شدن آن، بزرگ بودن حفره‌های بینی و دیگر اختلال‌های شایع بینی را برطرف کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۳۳
رضا ظریفی
سعی کنید این سوالات را در انتهای هر روز از خودتان بپرسید. اینکار به شما کمک می‌کند فردی بهتر و موفق‌تر شوید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۹:۰۱
رضا ظریفی
چیدمان اتاق نوزاد پر از ریزه‌کاری‌های‌ حساس است، ریزه‌کاری‌هایی که علاوه‌بر زیبایی اتاق، در آرامش و هوش نوزاد هم موثر هستند.این 6 نمونه به شما کمک می‌کند چیزهای بیشتری درباره چیدمان درست اتاق نوزادتان بدانید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ شهریور ۹۱ ، ۱۸:۴۹
رضا ظریفی
روانشناس و استاد دانشگاه سانتیاگوی اسپانیا در تحقیق خود به 5 باور نادرست زیر اشاره کرده است و معتقد است که این باورها در اغلب فرهنگ ها رایج است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ شهریور ۹۱ ، ۱۳:۴۲
رضا ظریفی
بنویس من مسوول اوضاع فعلی خودم هستم، قرار نیست کسی به جای من تصمیم بگیرد. بنابراین تصمیم بگیر گذشته را فراموش و برای نخستین بار زندگی را از نو آغاز کنی.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۱ ، ۰۹:۱۵
رضا ظریفی
نتایج مطالعات جدید می‌تواند همه آدم‌هایی را که دچار اضافه‌وزن هستند و می‌خواهند لاغر شوند خوشحال کند.شاید آنها خیلی راحت بتوانند با پیاز، فلفل و هرچیزی که غذاهایشان را تند کند، کمتر غذا بخورند و در نتیجه لاغر شوند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۰۹
رضا ظریفی
پژمان بازغی از کودکی آدم رؤیاپردازی بود و همیشه در کتاب‌هایی که می‌خواند دلش می‌خواست جای قهرمان کتاب باشد.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۱ ، ۰۵:۰۶
رضا ظریفی
شاید همیشه این احساس را دارید که افراد موفق در خانواده‌هایی مثبت و تحت حمایت والدینی دلسوز و همراه بار می‌آیند اما تام کروز نشان داد چطور می‌توان از فضای منفی و متشنج به عنوان انگیزه‌‌ای برای رسیدن به موفقیت استفاده کرد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۳۹
رضا ظریفی
به بهانه شروع فیلمبرداری «دل بی قرار» به‌کارگردانی قربان محمدپور برای زلزله رودبار این‌بار سراغ فیلم‌ها و سریال‌های خاطره‌انگیزی رفتیم که با محوریت زلزله ساخته شده.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۱ ، ۰۳:۳۰
رضا ظریفی