کسی که خدا انیس اوست هیچ وقت تنها نمی ماند

نکات خوب

درباره نکات خوب می نویسم

۳۵۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۱ ثبت شده است

نتایج سرشماری سال 90 نشان می‌دهد جمعیت سالمند استان تهران افزایش، جمعیت کم سال (کمتر از 14) کاهش یافته و جمعیت میانی (64-15) تفاوت چندانی نکرده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۸:۱۴
رضا ظریفی
موبر SunDepil یک وسیله ی کوچک ولی کار آمد است ابتدا بر روی موهای زائد خود آب بریزید و موبر را به مانند تصویر پائین به صورت چرخشی روی آن بمالید موهای زائد شما به همین آسانی از بین خواهد رفت و هیچ اثری از جای موها باقی نمی ماند و همچنین رویش مجدد موها را نیز به تاخیر می اندازد .    
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۴:۵۲
رضا ظریفی
همه آنهایی که با هم ازدواج می‌کنند، دوست دارند زندگی‌شان دوام داشته باشد. دانش امروز نشان می‌دهد، احتمالا نوع عمل هورمون‌های ما در داشتن یک زندگی سعادتمند دخیل است؛ هورمون‌هایی که احساس محبت و دیگر احساسات ارزشمند زندگی را به وجود می‌آورند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۳:۰۴
رضا ظریفی
این روزها، روزهای پوشیدن کفش‌های بنددار، دمپایی‌های ساده یا صندل‌هاست اما حتی یک جفت صندل مارک​دار گران‌قیمت هم می‌تواند سبب ایجاد تاول‌های دردناکی شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۵۰
رضا ظریفی
درعشق و زندگی موفق است و عزت، مقام و اقتدار به دست می‌آورد. او به فلسفه و راز و رمز عشق می‌ورزد. ذاتا ناصح و الهام‌بخش دیگران است و همیشه بسیار خوش برخورد و اجتماعی است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۴۶
رضا ظریفی
6 راز مهم وجود دارد که با آگاهی از آنها دوباره می توانید به مسیر پیشرفت خود برگردید، با شهامت در این مسیر به پیش روید و در نهایت به قله موفقیت برسید.  
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۹
رضا ظریفی
انرژی بدن ما از همان غذاهایی است که می‌خوریم. این نکته علمی بارها ثابت شده است اما سلامت و شادابی بخش‌های مختلف بدن ما صرفا به غذاهای اصلی که می‌خوریم ربط ندارد؛ به آنچه با غذا می‌خوریم هم مربوط می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۷
رضا ظریفی
گام اول خانه‌دار شدن، تصمیم قطعی شما برای داشتن سقفی است که متعلق به خودتان باشد و اگر به این تصمیم اطمینان دارید و خودتان را برای طی کردن این مسیر هرچند طولانی آماده کرده‌اید، باید به دنبال اطلاعات مطمئن در این مورد باشید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۳۰
رضا ظریفی
تازه ترین آمار و ارقام متعلق به 10 کمپانی برتر آی تی جهان بر مبنای ارزش بازار سرمایه در ماه آگوست اعلام شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۲۱
رضا ظریفی
کیا «پیکانتو» مدل 2012 می‌توانست جایگزین مناسبی برای «پراید» در کشورمان باشد اما افسوس که تغییر طرح روکش صندلی‌ها، سقف تحول‌خواهی مدیران صنعت خودروسازی کشور بود!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۱ ، ۱۲:۱۳
رضا ظریفی